maanantai 8. joulukuuta 2014

Luukku 8 - Kisaajan vuosi

Viime vuonnahan me tehtiin sellanen postaus kun "Kuvaajan vuosi", kun oltiin kierrelty koko vuosi aika paljon eri kisoja kuvaajan roolissa. Tänä vuonnahan meille molemmille kävi todella hyvä tuuri ja päästiinkin itse kiertelemään kisoja!

Tänä vuonna starttasin yhteensä 18 lähtöä...
...joista kuusi oli koululuokkia,
ja kaksitoista esteluokkia.
...joista kaikki oli seurakilpailuja. (Tuntsarit voitaisiin ehkä laskea aluetasoiksi, eli kaksi aluestarttia)
...joista seitsemäntoista oli hyväksyttyjä ratoja,
ja kuusitoista oli puhtaita ratoja. (Tuntsareissa tuli unohdus kouluradalla)
...joista neljästätoista tuli ruusuke kotiin.
ja kolme niistä oli sinivalkoisia.
...joista yksitoista oli Leppävaaran ulkopuolisia kisoja.
...joissa kilpailin yhteensä kahdeksalla eri hevosella.
...seitsemässä eri paikassa.
...joihin voin sanoa olevani kaikkiin tyytyväinen! Ei onnistumisia ilman paria (kirjaimellisesti vain paria) epäonnistumista. :)

DSC_3407
Dresman 26.1

13827896263_32a054e8b2_b
Josefine 13.4

_MG_2210
Pik Leon 18.5

IMG_1541
Rasmus 2.8.

IMG_0537
Jolly Jumper 12.10

10813455_569310106503406_1601431646_o
Jolly Jumper 16.11

audajee
Auda 12.5

IMG_9485
Auda 25.5

Kai tätä vuotta voisi kutsua varsin mallikkaaksi? Sen lisäksi, että oon päässyt kisaamaan paljon, olen myös päässyt valmentautumaan uusien ihmisten valvovien silmien alle. Pari uutta kouluvalmentajaa ja pari uutta estevalmentajaa. Siis mä oon toitottanut tätä varmaan jokaisessa postauksessa, mutta en voisi olla iloisempi, että oon saanu mahdollisuuden tähän kaikkeen, erityiskiitokset tietenkin rakkaan harrastukseni pääkustantajalle, eli äidille, sekä Audan omistajalle, joka on antanut mun kisata sillä! Tää oli ihan mieletön parannus viime vuoteen, ja innolla odotan mitä ensi vuosi tuo tullessaan. Kaikkea hauskaa mulla olisi suunnitteilla, mutta saa nähdä kuinka moni niistä nyt sitten pistetään täytäntöön!



Tällänen lyhyt kooste vuoden saavutuksista kisoissa. Mitä piditte, olisiko saanut olla pidempi vai oliko tää hyvä? :)

4 kommenttia:

  1. Haha iha onnistunu kisakausi sul mut tää oli tosi kiva vaik ois toki voinu olla pidempiki! :-)

    VastaaPoista

comments ? c: