perjantai 5. joulukuuta 2014

Luukku 5 - Mitä heppaihmisen nurkista löytyy?

Päivät pitkät sitä vietetään tallilla ja järjestellään pakkeja ja siivotaan käytäviä. Miltäs näyttää sitten heppaihmisen oma asuinpaikka? Ainakin mitä useinmiten sotkuiselta, voin näin omasta puolestani sanoa... Kuvaa varten ajattelin vähän siistiä paikkoja, eli kuva ei tosiaankaan kerro totuutta. :D

4.12 076

Tarkemmin katseltuna huoneesta löytyykin sitten monia asioita, jotka viittaavat hevosiin...

4.12 077

Usein joudun säilyttämään mun ridakamoja täällä huoneessa, koska meidän parvekkeella ei ole lasitusta, joten ne menis siellä tällein talvisin pilalle. Mahdollisuuksien mukaan ne on kyllä autossa! Niin ja tosta takaahan pilkottaa ihanat tohvelit, jotka mun tallikaveri viime vuonna anto lahjaksi. ;)

4.12 081

Tietokoneen yläpuolella on tämmönen taso, josta löytyy vähän kaikenlaista koriste-esinettä sun muuta. Oikealla puolella näkyy kuva yhdestä mun entisistä vuokrahevosista, Fasusta ja toisella puolella kuva mun ekasta vuokrahevosesta, jonka nimi oli myös Fasu. :D Sitten siinä näkyykin mun seuranmestaruuspokaali, pari hevosta ja vasemmalta kurkistaakin kauniisti yksi mun totaalisen pieleen menneistä konffiskuvista...

4.12 079
4.12 078

Tuosta aikasemmasta kuvastahan vähän jo vilkkui nämä ruusukkeet, jotka tietenkin on laitettu hienosti esille! Tila on vähän loppunut kesken, niitä on pari jossain laatikon pohjilla...

4.12 082

HIHS:istä ostetut hevosen herkut, joita nappaan aina mukaan tallille lähtiessä. Hupenee jo kovaa vauhtia!

4.12 084

Nyt mulla olikin huoneessa myös nämä suojat, jotka odottaa pääsyä tallille testattavaksi. Harvemmin mulla mitään tällasta on, mutta keskiviikkona itse asiassa juuri tuotiin ne kotiin tallilta (tarkoituksena siis kirjottaa niihin nimi, mutta ei ollakaan ihan varmoja miten ne Jollylle mahtuu).

4.12 080

Tän kollaasin sain Teresalta konffislahjaksi, ja siinä tiivistyykin kaikki se ilo, mitä mä olen ratsastuksen avulla saanut. Paljon ihania kavereita, hauskoja muistoja, pitkiä reissuja ja ilon ja onnistumisen tunteita!

4.12 083

Näitä pöytäkirjoja pyörii aina ties missä, tämänkertainen onkin yli vuoden takaa. :D

Semmonen postaus, pystyttekö itse samaistumaan näihin, löytyykö teiltä samanlaisia juttuja? Mitä piditte postauksesta?

2 kommenttia:

comments ? c: