tiistai 16. joulukuuta 2014

Luukku 16 - Päiväni aikataulutettuna

15.12.2014 Maanantai

5.30. Kyllä, luit oikein. Viisi kolmekymmentä oli mun herätys... Oikeastaan mä olen aika paljon aamuihmisiä - ei sillä, ettenkö silti olisi aamuisin totaalisen puhki ja viikonloppuisin herään mielelläni siinä yhdentoista maissa. Mutta mua ei oikeastaan haitannut, että jouduin heräämään näin aikaisin parin viikon ajan.

5.40. Painoin kuitenkin torkkua, ja kymmenen minuutin päästä avasin silmät ja lähdin selailemaan instagramia, bloglovinia, facebookia, ymsyms. 

6.00. Jaksoin vihdoin nousta ylöskin! Mä tarvitsen ihan hirveästi aikaa saadakseni itseni ylös sängystä. Muita?

6.19. Tohon aikaan olin valmis about kaiken muun kanssa paitsi syömisen. Jätän ruokailun aina viimeiseksi, koska siitä voi vähän karsia aikaa, jos tulee kiire, ja jos ei ole kiire, niin on ihana rentoutua aamiaisen (ja lukemisen) parissa. Kulutankin usein ruokailuun sen puoli tuntia!

Screenshot_2014-12-15-06-19-56

6.42. Astuin ovesta ulos kääriytyneenä toppatakkiin ja kaulahuviin. Vaikka mä olenkin vannoutunut toppatakin käyttäjä (ihan kesät talvet, kuten pari postausta sitten olleessa tekstissä tuli esiin...), mä en vaan jaksa käyttää pipoa tai hanskoja. Kaulahuivikin on melkoinen saavutus, sitäkään en laita muualle kuin tallille tai nyt noille matkoille, kun tiesin, että on kylmempi.

20141215_064349
Pimeetä on!

6.55. Pääsin takaisin lämpimään, elikkä mun TET-paikkaan kauppaan. Aamu alkoi tavanomaisesti - vaihdan päälle työasun, sanon hyvät huomenet vastaantuleville ja menen purkamaan järjetöntä kasaa leipiä.

20141215_065919
Ehdottoman tyylikäs työasu !

8.57. Olin valmis leipien kanssa ja pääsin tauolle. Tauon kulutin nappaamalla yhden karjalanpiirakan yhteisistä eväistä ja selailin kännykkää.

20141215_113753

9.20. Aamussa ei ole muutakaan poikkeavaa - seuraavaksi menin heviin pyytämään tekemistä, ja sieltähän sitä löytyy. Ahkerasti siis purin hedelmiä ja vihanneksia rullakoista hyllyihin. Välissä muutama asiakas kysy joidenkin tuotteiden sijaintia, ja tällä kertaa en oikeastaan tiedä niistä mitään. Joku valitti huonoista kurkuista.

11.25. Ohhoh, mihin se kaikki aika katosi? Puoli kahdeltatoista mun sen hetkinen vastuuhenkilö muistutti ruokatunnista - sen olin meinannut unohtaa melkein joka päivä. Nappasin päivän ruuaksi tuttuun tapaan lihapullia ja perunamuusia.

11.47. Kyllästyin istuskeluun (sain luettua pari sivua Humisevaa harjua, koska olin syönyt viidessä minuutissa) ja menin takaisin hommiin. Sain tehtäväksi lisää hyllyjen purkamista. Tää päivä ei tosiaan ollut mun päivä... Pudotin mustikkapaketin lattialle ja ne kaikki mustikat levisi pitkin käytävää. Onneks oikeestaan ketään ei ollut näkemässä! Sitten hajotan vadelma- sekä mansikkapaketin, huoh.

20141215_113750

13.00. Viimeinen TET-päivä pulkassa! Sain lähtiessäni paljon kiitosta ja pussillisen kaikennäköistä naposteltavaa. Vaikka tuolla olikin aika rankkaa (ja ekojen päivien jälkeen mun selkä oli ihan mäsänä), ja aikaiset aamuherätykset vähän otti koville, niin ei mua olis haitannut jatkaa. Aloin vihdoin päästä jyvälle kaikesta! Noh, ehkä mä ensi kesänä pääsen, kyselin nimittäin kesätöistä ja kauppias vaikutti myönteiseltä. Keväämmällä käyn sitten kysymässä vielä uudelleen. :)

PicMonkey Collage1234
20141215_133921
Sain tietenkin huippuarvostelut ;)

13.14. Pääsin kotiinkin asti. Selailen netistä kaikennäköstä, luen postauksia ynnä muuta.

13.40. Alkaa Netflixin katsominen! Haha, nyt joululomalla (mä luen tän hetkisen koulunkäynnin jo periaatteessa joululomaksi) aion oikeasti katsoa netflixiä enemmän kun laki sallii. Katsoin pll'ää kai kolmisen jaksoa, kunnes päätin tehdä jotain hyödyllistä.

20141215_134003

17.15. Pitkän soittolistojen tekemisen, vaatteiden vaihtamisen ja valmistautumisen jälkeen vihdoin raahasin itseni ulos. Mulla kestää aina kauheasti aikaa lähteä salille, jotenkin alitajuntaisesti varmaan välttelen sitä. :D Matkassa meni about vartti, kerkesin onneksi kastua vaan vähän.

17.40. Astuin juoksumatolle (ekaa kertaa), ja tajusin, että mun kuulokkeet on liian lyhyet siinä samalla korvissa pidettäviksi. Damn it. Kipasen äkkiä pukkarista hakemassa toiset, jotka oli aiemmin vähän reistaillu. Noh, ei ne päättäny toimia sitten nytkään, joten juostaan sitten ilman musiikkia. Sinne meni sekin hyöty soittolistan tekemisestä.

20141215_174058


17.54. Meni into juoksemiseen, kun en päässytkään kuuntelemaan musiikkia. Niinpä juoksu jäi about kahdentoista minuutin mittaiseksi, jonka jälkeen päätin tehdä vähän lihaksia. Panostus! Tein selät, vatsat ja vähän habatreeniä. Sitten vaelsin 'venyttelyalueelle', jossa vielä päätin tehdä punnerruksia ja olla lankussa minuutin. Vitsi mikä innostus muhun iski.

18.26. Venyttelytkin pulkassa, suunta takaisin pukkareihin. Pikainen treeni, mutta olipahan edes treeni. Ehkä mä tästä taas innostun?

20141215_182608

18.38. Ulkoilma odottaa - ja sade. Se ei kuitenkaan estänyt mua tekemästä vähän pidempää reissua, sillä sain kuulokkeetkin toimimaan ja kävelystä tuli paljon miellyttävämpää. Tein siis vähän ylimääräsen kiepautuksen huvin vuoksi, voisin kävellä oikeasti vaikka maailmantappiin asti! Voisihan sitä taas aloittaa ne pidemmät kävelyreissut?

20141215_184647

19.18. Ei se kävely sitten kuitenkaan kauemmin kestänyt. Taidan kiitää aika lujaa? Anyway, Netflix kutsui taas ja jopa olohuone oli vapaa. Makoilin siis meidän ilmapatjalla, koska meillä ei vielä ole sohvaa, kun uusi vasta hankinnassa. Ihan mukavahan se silleen kanssa! Napostelin vähän kaikenlaista tässä välissä, koska tajusin, etten ollut syönyt muuta kun vähän suklaata sen työpäivän jälkeen.

20141215_191356

20.56. Sain pari jaksoa katottua, mutta ei se tv:n kattominen tähän loppunut... Katottiin vielä yksi jakso Mentalistia, johon oon nyt ihan jäänyt koukkuun. :D Se on kyllä mun mielestä vähän liian tylsä ja yksinkertainen, mutta ihan hauska.

22.15. Tulin koneelle kirjottamaan tätä ja totesin, että mullahan oli tapahtumarikas päivä. Tällaisia ne on sillon kun en tosiaan jaksa mitään järjestää. Joululomalla saa ottaa rennosti, eikös?

23.30. Varmaankin ryömin sänkyyn ja sitten selailen puhelinta ainakin vielä tunnin? Who knows. Huomenna saa nukkua pitkään!

Sellanen postaus mun äärimmäisen tylsästä päivästä. Noh, välillä näitäkin. :D


2 kommenttia:

  1. Oho meil tuli nää sit samaa aikaa XD No mut ei tää ollu ollenkaa tylsä! Aik ahkera salil ;)

    VastaaPoista

comments ? c: