torstai 9. tammikuuta 2014

New Directions

Tää olikin vaan ajan kysymys; eilen sitten virallisesti lopetinkin Silverin hoitamisen. Vuoden mä olin päättänyt yrittää ja nyt viimeisinä viikkoina mä en enää vaan yksinkertaisesti jaksanut. Jätin hoitopäiviä välistä, en edes pakkia raahannut boksin eteen silloin kun olin paikalla. Just ja just laitoin sitä tunneille, taluttamaankaan en enää viitsinyt vaivautua. Silver ei vaan sopinut mulle, ja tarkemmat syyt voitte varmasti lukea tästä postauksesta.

Viimeisen hoitopäivän "kunniaksi" päätin raahata Tian ottamaan pari kuvaa musta ton ponin hoitajana;

IMG_0717 IMG_0676 IMG_0782

Kokonaan hoitamista en kuitenkaan lopeta; mulle on tosiaan tarjottu nyt Jollya. Oon vähän kahden vaiheilla - Jolly kuului kyllä mun listaan "yksi näistä muutamista, keitä edes haluaisin hoitaa", mutta toisaalta uusi hevonen (nimenomaan hevonen, poneista mä päätin nyt luopua kokonaan) vaikuttaisi houkuttelevammalta, kiinnostavammalta. Mutta se onkin sitten eri asia, että kauan siinä tulee kestämään, enkä haluaisi sen varaan jättää. Voisihan sitä niinkin tehdä, että hoitaisin Jollya siihen asti, että uusi hevonen tulee ja sitten jos mahdollista niin vaihtaisin/ottaisin myös sen? Huomiseen mennessä mun täytyy tää päätös nyt kuitenkin tehdä.

Sitten vielä vähän lisää uutta; kesällä oli mulle kerrottiin tämmösesti aatteesta, että torstaille neljältä järjestettäisiin tavoitteellisemmille esteratsastajille oman opettajani valmennus ja mua pyydettiin mukaan. Toki halusin mieluummin siihen - hevosilla ja torstaisin neljältä. Ei siis mitään lauantaiaamuherätyksiä ja takaisin oman opettajani valmennukseen! Monta kärpästä samalla iskulla. ;) Nyt tämmöinen ryhmä on siis järjestetty ja tuolla oottaa mua vielä täytettävänä tommoinen "tavoitteet, heikkoudet, vahvuuteni, toiveita" paperi, eikä mulla ole mitään hajua mitä mä kirjotan siihen. No jaa. :D

Uusi vuosi, uudet kujeet. Ne mulla todellakin nyt on! Viime vuosi kuopattu ja nyt kohti uutta! :)


23 kommenttia:

  1. oujee, kuulostaa huipulta toi valmennusryhmä! ;)

    VastaaPoista
  2. new directions XD ♥ mä kannustaisin sua ottaa jollyn! ja jeejee toi ryhmä ois nii mageeee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otsikko oli mun mielestä mainio XDD meinasin laittaa jopa uudet tuulet ;) ja joo täytyy miettii hehe!

      Poista
  3. hey just siisti toi valmennusjuttu ! ja kiva että jatkat hoitelua kuitenkin, tiiäks yhtää mitä päivii saattais olla? meijän lauantait oli ihan asiaa (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ! ja ma & to olis, eks sä käykki maanantaisi ? ;) jätän lauantai herätykset suosiol pois XDD

      Poista
  4. oo ota se jolly hoitsuks :) kokeile ees sitä jos sul on aikaa :) ja kiva ku semmonen valmennusrymäki 'kootaan'.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, oon vähän nyt jo kallistumassakin sen puolelle, että otan :) ajasta ei ole puutetta!

      Poista
  5. Tosi kiva toi valmennusryhmä! Ja mä ymmärrän hyvin ton, ettei joku poni vaan tunnu omalta.. Toivottavasti sä nyt tykästyt Jollyyn tai löydät jonkun muun kivan :))

    VastaaPoista
  6. Jooo jollyy! Ja toi valmentautumis ryhmä ois nii jees :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee nyt mä sit otin sen ;) ja jep, toivon tosiaa et pääsisin!

      Poista
  7. Mun kamu sai tänään silverin hoitsuks :'D. Päivät ke ja pe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D juu, noihan olikin mun vanhat hoitopäivät! ja niiden lisäksi mulla oli vielä lauantaikin :)

      Poista
  8. Ymmärrän kyl täysin, tuntu varmaan vähä "pakkopullalta" hoitaa ponia joka ei oo sulle mitenkään "erityinen"... Mut hei tsemppii sulle ja Jollylle! :) minä päivinä nyt hoidat Jollyä?

    VastaaPoista
  9. Moi oon Jollyn yks hoitaja ha olis tosi kiva jos aloittaisit Jollyn hoidon. Kun Annette lopetti torstaina hoitamisen sovimme että mä alan hoitaa torstaina ja perjantai jää ilman hoitajaa. Näköjään tieto hoitopäivien vaihdoksesta ei menny opettajille asti, mutta vapaat hoitopäivät olis ma ja pe. Jos voisit ilmottaa kertoo tän tilanteen opeille samalla kun ilmoitat päätöksestäsi hoitamisen aloittamisen suhteen. Olisi kyllä kiva jos aloittaisit Jllyn hoitamisen. Voin myös itse krtoa tästä hoitopäivien vaihdoksesta huomenna opettajille kun menen tallille. T:Anniina Jollyn hoitaja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alotin tosiaan jo ton hoitamisen, mutta siis juu mulle käy nuo päivät itse asiassa paljon paremmin! :D koska torstai oli oikeestaan melko huono päivä, niin ihan hyvä näin :) jos sä vaikka ilmotat noista päivistä sitten to kun menet ? :)

      Poista
  10. Joo voin sanoo. Jollyllä ei oo muuten nyt päikkyy et jos haluisit tehä sen jos et halua/ehdi niin mäkin voin sen tehdä mut ihan kuinka haluut.:)

    VastaaPoista
  11. OK :D Mä kerroin muuten Heidille näist hoitopäivist ja se on hänelle ok et meidän pitää vaan muuttaa ne siihen hoitaja listaan.

    VastaaPoista

comments ? c: