perjantai 27. kesäkuuta 2014

via phone

Kännykällä oon nyt kesällä lähinnä ottanut kuvia ja ajattelin nyt tulla tänne heppablogin puolelle jakamaan näitä, koska hevosiahan näissä pääosin esiintyy. :D

PicMonkey Collage23
1. Ridaamassaa 2. Tuitui :3

PicMonkey Collage
1. 2. & 3. Leffassa, johon kuuluu perinteisesti leffaherkut ja frozen yoghurt ! Nii ja oli muute magee sali, saatii iha omat sohvapenkit :D 4. Mäkissä (oltiin Laaksolla kuvaamassa) ja sieltä sai tollaset ilmaset näytteet, oli muute yllättävän hyvää!

PicMonkey Collage6
1. Laivalla, siellä oli Brasilia-teema, joten tietenkin fudistemppuesitys! 2. Eväsretki ja paljon ruokaa 3. Sateenkaari tässä jokunen viikko takaperin

PicMonkey Collage3
1. 3. & 4. Hong Kongg 2. Yksinäistä oli bussissa!

PicMonkey Collage4
1. Väriero :D 2. Tommoset söpöläiset mua ootteli tuolla :3 3. Kuulumisia päivittelemässä picnicissä 4. Konna & Auda

PicMonkey Collage5
1. Magnum Helsingissä, namnam 2. Juhannusaamun ratsastelujen jälkeen tämmöset koivut ootteli tallin ovella, haha 3. Pohkeet kii -este, loistava !

PicMonkey Collage76
1. Walking on sunshine, ihana leffa ♥ 2. Ahkera kuvaaja kentän laidalla 3. Tän päivän viimeistelytreenin jälkeen, huomenna sitten kisoihin, huii 4. Tähän mun vapaa-aika on nyt lähinnä iltaisin kulunut... Jalkapallon MM ♥

Mitä piditte tämmösestä postauksesta, oliko sopivasti/liikaa/liian vähän kuvia? Huomenna tuunkin varmaan jo illalla päivittelemään kisatuloksia, jännittää :D

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus, sopivasti oli kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja mun mielestä oli sopivasti kuvia :) Tsemppii kisoihin!

    VastaaPoista
  3. Haha olin just tekemäs ite samanlaist postaust XD Mut tosi kiva tää ja just sopiva määrä kuvii! Mite mä jotenki tunnistan itteni semi monest.....

    VastaaPoista

comments ? c: