torstai 5. joulukuuta 2013

Luukku 5 | Arvonta

Viidennestä luukusta paljastuukin arvonta!

Niitä ei olekaan täällä mun blogin puolella ollut, joten kerta se on ensimmäinenkin! Tässä ensimmäisessä arvonnassa on siis mahdollisuus voittaa Whitakerin lämpimät ratsastussukat, jotka ovat kokoa M, eli vastaavat kokoa 39-41. (Muut koot olisivat sitten olleet 36-38 tai 42-46, joten ajateltiin, että tämä sopisi parhaiten suurimmalle osalle) Ratsastussukat on ostettu Stable Fellowsilta. Kuvassa näkyy kolmen sukan paketti, mutta arvonassa voi voittaa siis vain yhden parin sukkia (alimmassa kuvassa oleva sukkapari).

OHJEET

Arvonta pidetään kahdessa blogissa, eli siis minun ja Teresan blogissa. Yhden arvan saat olemalla minun blogini rekisteröitynyt lukija ja kommentoimalla tähän postaukseen alla olevien ohjeiden mukaan.
Toisen arvan on mahdollista saada olemalla Teresan blogin rekisteröitynyt lukija ja kommentoimalla sinne.
Kolmas arpa on mahdollisuus saada jos mainostat arvontaa blogissasi selkeästi linkittämällä molempien blogit sinne. (Vaikket olisikaan molempien lukija)
Osallistumisaikaa on 14.12 asti.

OSALLISTUMINEN

Kirjoita kommenttiboksiin
1. Nimesi
2. Sähköpostiosoite, johon sinuun voi ottaa yhteyttä
3. Jos olet mainostanut arvontaa, niin linkki postaukseen/blogiin, jossa mainostus on.

IMG_0502 IMG_0503
IMG_0504

Jos jotain jäi epäselväksi arvonnasta (mitä en yhtään ihmettelisi), kysykää rohkeasti!

18 kommenttia:

  1. Nelly
    nellya-98@hotmail.com
    oon lukija! :)

    VastaaPoista
  2. Heidi
    heidi.heikku@hotmail.fi
    Oon tän blogin lukija ja osallistun yhdellä arvalla! :D

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Ida
    ida.kuivasniemi@gmail.com
    lukija oon :)

    VastaaPoista
  5. sindi
    sindi.hutri@hotmail.com
    oon lukija B)

    VastaaPoista
  6. no kai nyt mäkin (;(;
    ella
    ellaihlberg@gmail.com
    lukija !

    VastaaPoista
  7. Joanna
    Jofa.2000@gmail.com
    Oon lukija :)

    VastaaPoista
  8. anna
    annamooi@hotmail.com
    moelmpien lukija oon :p

    VastaaPoista
  9. Eikä, poistin vahingossa Aliisa ton kommentin :DD Jos näät tän nii viittitkö kommentoida uudestaan ? :--)

    VastaaPoista
  10. ilona
    ikkuna94@hotmail.com
    stalkkeri olen :)

    VastaaPoista
  11. Henriika
    henkku.bruno@hotmail.com
    Oon lukija mut en oo ihan varma et millä nimellä ku on 3 eri blogger tyyppii heh :D

    VastaaPoista
  12. Anni
    antsadi@gmail.com
    oon lukija :)

    VastaaPoista
  13. Ilona
    ilona-98@hotmail.com
    en oo lukija miks nyt sun blogii lukisin mitä oikei luulet..... ok oon lukija

    VastaaPoista
  14. Siiri
    siiri.hytonen@gmail.com
    molempien lukija :)

    VastaaPoista
  15. Olivia
    olivia.koivunen@edu.espoo.fi
    oon molempien lukija! (:

    VastaaPoista
  16. Saga
    saga.kotonen@gmail.com
    molempien lukija :)

    VastaaPoista
  17. s0fiaa123@hotmail.com
    lukija oon kaikissa ihkudaa

    VastaaPoista

comments ? c: