perjantai 10. lokakuuta 2014

KKK-viikkokatsaus; motivaatio

kkk
Yksi viikko KKK-haastetta ja täytyy kyllä sanoa, että vähän olen lepposalla linjalla mennyt. Vähän kerrallaan, eikö vaan?

Venytellyt olen lähes joka ilta (yksi jäi välistä) ja mitään ei oikeastaan ole viikon aikana kerennyt tapahtua, kuten varmaan arvaakin. Punnerrukset ei tunnu enää niin mahdottomilta (jaksan jopa ne kaksi ihan kunnolla :'D) ja salillakin kävin! Siellä siis tosiaan juoksin sen puolisen tuntia suht matalalla tempolla, eli kestävyyskuntoa haluan parantaa. Herkut ei kyllä ole yhtään vähentyneet, aargh! Ehkä ensi viikolla sitten?

large (1)

Tämän ekan viikon haaste oli motivaatio, eli mikä saa minut motivoitumaan?
Ehdottomasti ensimmäisenä tulee mieleen musiikki. Voisinkin jakaa tähän tällä hetkellä pari mun treenaus-soittolistalla olevia biisejä;

OneRepublic - I Lived Tää jotenkin on tosi inspiroiva, sellaseen kevyeeseen juoksuun.

Rita Ora - How We Do (Party) Yleensä en tykkää niinkään naislaulajien biiseistä, mutta tää ja alla oleva on tosi mukaansa tempaavia ja sopii hyvin mun mielestä reippaaseen juoksuun.

Kelly Clarkson - People Like Us
MKTO - Classic Sitten nää perushumpukset sopii hyvin sellaseen rentoon treeniin. :) Tämmöstä aika perusmusaa siis!

Toisena mulla tulee mieleen motivoivat kuvat, joita tykkään selailla weheartitissa. Esimerkkejä näistä kuvista näitte mm. viime postauksessa, sekä tästä postauksesta löytyvät kuvat. Kuvien ihmiset on se, mitä mä joskus haluaisin olla - hyväkuntoinen ja ehdottomasti venyvämpi. Mutta kaikki ajallaan!

PicMonkey Collage5

Tällä hetkellä mua motivoi tekemään näitä kaikkia se, että mä pääsen jakamaan nää asiat tänne, ikään kuin 'todistamaan', että mä tosiaan tein ne. :D Kuulostaa tyhmältä, mutta se tosiaan toimii mun motivaattorina.

Siinä nyt jotain, sitten kohti seuraavaa viikkoa! Mitä piditte postauksesta? Mikä saa teidät motivoitumaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

comments ? c: