keskiviikko 29. lokakuuta 2014

HIHS 2014

Pahoittelut tästä myöhässä olevasta postauksesta, mulla on ihan rehellisesti sanoen ollut älytön kiire ja työ kaikenlaisten koulujuttujen kanssa (ensimmäistä kertaa oikeastaan koko kouluaikana!) ja mihinkään muuhun en ole sitten jaksanut energiaa keskittää. Muitakin postauksia olen mielessäni kehitellyt, saa nähdä mitä kerkeän toteuttamaan.

Tosiaan, mä istuskelin Helsingin jäähallin katsomossa torstain ja sunnuntain, eikä kumpikaan näistä päivistä ollut pettymys. Jäähalliahan on arvosteltu aika suuresti, mutta en mä löytänyt siitä erityisiä miinuksia. Kylmä mulla ei tullut kertaakaan, ruokaa löyty ihan riittävästi ja expossa en paljoa edes pyörinyt, niinpä en siitä osaa oikein sanoa. Torstaina kului yhteensä yhdeksän tuntia katsomossa, sunnuntaina taisi mennä kahdeksan. Varsin hevosentäyteiset päiväthän nää oli, mutta mikään näistä minuuteista ei mennyt hukkaan.

Ajattelin toteuttaa tän taas perinteisellä 'nämä asiat kiinnittivät huomion' -tyylillä :)
XXXX XX X
Tää oli mun mielestä ehdottomasti paras uudistus, kun tota verkkaa pääsi seuraamaan! Ite kävin siellä siis torstaina kouluverkkoja katselemassa, sekä sunnuntaina pääluokan verkkaa katsomassa.
XXX
*Knock-out. Nää knock-outit oli mielenkiintosta seurattavaa, ja vaikka en edes tiennyt tulleeni katsomaan kouluratsastusta, olihan se kiva nähdä edes vähän! :)
XXXX xxxxxxx
Tää kuva on itse asiassa Sveitsin kansallishymnin aikaan otettu, mutta kuultiinhan sieltä Maamme-laulukin, kun tuon knock-outin voitti suomalainen!
XYX
Sonera tässä erikseen mainittuna, koska voitin Soneran arpomiskoneesta kaksi leffalippua, jotka tuli ehdottomasti tarpeeseen!
XXXXXX
Nuo esterengit yms apulaiset toi mun mieleeni tontut, kun siellä ahkerasti raijas noita esteitä yms. :D Oliskin vielä ollut punaset liivit!
IMG_0313
Perjantain voittajakouluheppa päätti vetästä oman shown :'D
XXXXX
Tää musta hevonen toi mun mieleen batmanin, mustine korvahuppuineen ja kiiltävine karvoineen, haha
xxxxxxxxxx
Anna-Julia Kontio on yks mun ihailemista ratsastajista ja olisihan se (saavuttamaton, mahdoton, VAIN) haave olla joskus samalla tasolla.
XXX xxxxxxxxxxx XXY
Kiinnitin huomiota näihin KEP:in kypäriin, ja niitä löytykin monelta italialaisratsastajalta.
XXTYY

Vähän lyhyehkö postaus, joskus myöhemmin saatan tehdä vielä videon HIHS:istä, mutta nyt ei yksinkertaisesti ole aikaa. Pahoitteluni siitä, muutenkin varsin epäpanostettu tää nyt oli... Anyway, ketkä teistä oli HIHS:issä ja mitä piditte tästä uudesta paikasta? Ja tietenkin, mitä piditte postauksesta?

8 kommenttia:

  1. Verkka oli kyl varmaan yks parhaimmista parannuksista entiseen, uskon, et varsinkin amatööriluokissa se Hartwallin on ollut aika kaaos. Käsihevosalue puuttu ja siitä pieni miinus. Expo oli ehkä vähän ahdas, mä tykkäsin enemmän Hartwallin. Ruokapaikat ei ollu ihmeellisiä, mutta ei mun elämään vaikuttanu ku ostin muualta syömiset. Kaiken kaikkiaan kuitenki toimiva kisapaikkana, varmasti oli vähä hakusessa et miten hommat toimii uudessa ympäristössä mut päivä päivältä asiat parani! Tulipas romaani... Kiva postaus, tykkäsin tästä ehottomasti viimeki vuonna ja kiva kun toteutit tän nytkin samalla tavalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla mielipiteitä muutenkin kun pelkän katsojan näkökulmasta! Ja kiva kuulla :)

      Poista
  2. Ostitko mitään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa rasiallisen heppanameja sieltä PS of Swedenin osastolta :D

      Poista
  3. Tosi kiva postaus, vähän tällanen toivekuvapostaus-tyylinen :D Mäkin tykkäsin paljon siitä verkkauudistuksesta ja expo teltta helpotti shoppailua, kun kaupat löyty samasta paikkaa. Miinusta mä antaisin siitä ettei jäähallissa ollut mäkkiä/heseä, koska ekana päivänä mä olin nälissäni syötyäni vain pieniä pitsanpaloja ja tokana päivänä me jouduttiin seikkailemaan ulkona kun käytiin mäkis :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Haha, ne oliski ollu käteviä ruokapaikkoja :D

      Poista
  4. Nää on ain iha sika kivoi postauksii, kiva ku teit taas tämmösen! Ja iha hienoihan noi kuvat on ;)

    VastaaPoista

comments ? c: