sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Horse Fair & GoExpo

Messut. Viikon saattoi päätökseen Helsinki Horse Fair -messut (ja samalla muut messut, joita siellä oli). Valitettavasti en jaksanut siellä kovinkaan paljoa kuvata, mutta onpahan tässä teille nyt jotain! Aamulla joskus kakskyt yli kymmenen aikaan bussin ja ratikan kautta olin perillä messukeskuksessa, jonka jälkeen odottelin Teresaa jonkin aikaa. Teresan kanssa sitten katottiin aluksi poliisihevosten esitystä hetken aikaa ja lähdettiin sen jälkeen kiertelemään pitkin hallia. Mun tavotteena oli saada ostettua uudet ridahousut (edelliset kuluivat puhki, hups) ja sain tavotteen aika tossa alkuvaiheessa jo täytettyä! Löysin housut Reunos-nimisen kaupan ständiltä, jossa oli itse asiassa tosi paljon hyviä alennuksia! Mun budjettini tuli täyteen jo heti näistä housuista, maksoivat nimittäin 150€. Saman verran kun mitä edellisetkin. Ite tykästyin housuihin heti, suht yksinkertaset, mutta kuitenkin blingeillä varustellut. ;)

IMG_1489 IMG_1490 IMG_1475 IMG_1476

Käytiin välissä katsomassa hyppäämistä, muttei sielläkään jaksettu olla kun yhen kierroksen ajan. Kierreltiin taas vähän lisää tuolla, tutustuttiin kaikkiin rotuihin (joista mieleen jäi se curly-jotain rotu, hauskannäkönen!) ja kierrettiin oikeastaan jokainen ständi läpi. Sen jälkeen päätettiin käydä vähän siellä toisella puolella ja löydettiin semmonen mekaaninen rodeohärkä, jonka tiesin olevan siellä. Oon aina halunnu koittaa tollasta! :D Teresa koitti sitä aluksi, mutta mulla ei ollut siinä vaiheessa vielä rahaa nii kävin nostamassa ja sen jälkeen itsekin pääsin kokeilemaan. Olihan se nyt pakko! Se juttu oli yllättävän liukas ja tipuinkin siinä 12 sekunnin kohdalla. Sieltä vaan liuku alas, mahotonta pysyä. Pointsit jollekin joka pysyy siellä yli kakskymmentä sekuntia!


IMG_1478

Siinä se sitten menikin ja lähdettiin pois puoli neljän aikoihin, ratikalla huikeat 400 metriä ja sitten junan ja bussin avulla kotiin. Noni, tuli sielläkin käytyä! Ihan kiva paikka ja hyviä tarjouksia kyllä löyty, harmi että kaikki raha sitten meni noihin housuihin. Oon kyllä niihinkin tosi tyytyväinen, saa vielä nähä kun huomenna pääsevät testaukseen. Siellä oli kivan monipuolisesti kaikkea laidasta laitaan ja ohjelma oli ihan mielenkiintoista. Näin myös paaljon tuttuja! :D Plussana oli tietenkin, että pääsi myös sinne toiselle puolelle. :)



IMG_1491 IMG_1495 IMG_1494

Mitä piditte postauksesta? Entä oliko joku teistä siellä? Mitä piditte?

8 kommenttia:

  1. Mä olin ja pysyin rodeohärän seläs huikeet 14sek :D kivat housut!

    VastaaPoista
  2. olin la epävirallisena hoitajana ja kiertelin sit pari tuntia kavereiden kanssa (suurin osa ajasta golf-puolella :DD). en kauheesti nähnyt muuta kun sen estekisan ja verkkademon ja kiertelin heppapuolen expoo ehkä 10min, mut ihan ok oli :) sairaan kivat housut!

    VastaaPoista
  3. kiva postaus (:! onks noi blingit tarpeeks ylhääl nois housuis takapuolel ettei ne hankaa satulaa vaste :D?

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva postaus! Mäki olin noilla messuilla lauantaina ja nyt alko harmittaa, etten käyny ollenkaan siellä go expo puolella... Oisin halunnu testata tota rodeohärkää! :DD Ja tosi kivannäköset noi housut, itekin ihastelin kaikkii ihania housuja mut onneks maltoin mieleni ja rahat säästy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Haha, joo toi oli paras :D ! Mulla edelliset kulu puhki niin oli vähän pakko ostaa uudet nii onneks löyty tollaset hyvät :)

      Poista

comments ? c: