torstai 17. lokakuuta 2013

HIHS 2013

Näitä postauksia ilmestyy varmasti toosi moneen blogiin nyt viikonlopun aikana, mut päätin nyt olla ajoissa ja toteuttaa tän nyt heti tänään, ettette oo ihan uupunut jo. ;) Takana on siis kymmenen tuntia Hartwall-areenalla. Tänä vuonna pääsin vaan torstaina koska liput oli halvat ja mun seura (= teresa) ei olis päässyt muina päivinä. Oli kuitenkin kiva olla edes yhtenä päivänä, ja oli tuolla jo tänään tosi paljon tuttuja, joita bongasin. Koska syysloma! Ei kyllä oo mitenkään erityinen lomafiilis, mutta kivahan se loma silti on! :D

Mulla ei ollut oikeastaan mitään ideaa, et millasen postauksen tekisin nyt tänä vuonna, koska en jaksanut tehdä sellasta tavallisen tylsää videopostausta. Niitä näätte muilla varmaan useammankin! Päädyin siis vähän erilaisempaan postaukseen - kokosin kuvista sellasia, joista mulla tuli jokin ajatus mieleen. Eli sekalaista on, mitäs piditte tästä ideasta? :) Loppuun sisällytin vielä pakollisen videokoosteen!
IMG_0136 IMG_00s02 IMG_0002 IMG_0057 kärsää 002
kaks yllä olevaa kuvaa cee teresaIMG_0083 IMG_0091 IMG_0110 IMG_0113 IMG_0115 IMG_0124 IMG_0130 IMG_0139 IMG_0143
Mulla meni kaksi tuntia tehä tota koostetta ja nyt yli puolen tunnin latausyritysten jälkeen se latautu, mutta youtube oli poistanut musiikin. Kuunnelkaa tätä vaikka siinä taustalla, se kuuluis olla siinä oikeesti XD Ja HD!

20 kommenttia:

  1. tää oli tosi kiva :) !!

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja oli hyvä idea laittaa noi kuvat tollee :)!

    VastaaPoista
  3. hyvä idea tää laittaa kuvat noin ja tekstit tollee niihin :) voisit tehä tälläsii lisääki joskus? :)

    VastaaPoista
  4. vähä kiva tää ja hieno videoo ♥

    VastaaPoista
  5. tää on iha sika kiva idea!!
    ps kunniaa mulle <3333333

    VastaaPoista
  6. oonks mä sokee vai tyhmä XD mut mikä virhe tos virhe kuvas on o: ?

    VastaaPoista
  7. hehhe oon aavistuksen myöhässä mutta hurjan kiva postaus !! :---D

    VastaaPoista

comments ? c: