maanantai 26. elokuuta 2013

96. Elokuun kisat | 70cm Silverillä

Sunnuntaina oli Lepuskin omat kisat, joissa menin siis 70cm ja ratsuksi sain Silverin, ihan vaan näin vaihteen vuoksi. Vaihtoehtona olisi ollut sitten Bono, hevonen, jolla olen mennyt kerran ja sekin hyvällä menestyksellä koulua joskus keväällä, joten ei. :D

70cm piti alkaa tasan yhdeltätoista, mutta luokka vähän myöhästyi verkan pitkittyneisyyden takia. Verkassa Silver oli aika perus, tuli tosi hienoja hyppyjä ja kaikki paikat tuli hyvin. Radan alkuvaiheella jatkui sama meininki, mikä sitten vähän hyytyi siihen keskiosuuteen. Kolmoselle tultiin aika juureen ja väliin tuli se kuusi askelta ja sitten vitoselta kutoselle myös yksi askel liikaa. Seiska oli sarja, joka jäi vähän pitkäksi (se oli siis heppaväleillä), mutta sen jälkeen kasi ja ysi sujui taas ongelmitta. Tyylituomarina toimi mun oma opettaja, joten en odottanutkaan mitään huikeita pisteitä. Kyseisen opettajan arvosteluista en koskaan ole esteillä saanut hyviä pisteitä ja tälläkin kertaa ne jäi 35.5 pisteeseen. Eihän se rataakaan toki mikään huippu ollut! Sijoitukseksi saatiin tällä tuloksella 5/11, ei mikään erikoinen.

Seuraaviin kisoihin ajattelin mennä varmaan koulupuolelle (miten niin mun ei pitänyt kisaa koulua) koska en pääse estevalkkaan seuraavaan pariin kuukauteen ja kiitokset tästä kuuluu mahtavalle lukujärjestykselle, jonka mukaan mulla loppuu maanantaisin tasan kello neljä, eli just sillon kun toi valkka on. 

_MG_0337 _MG_0340 _MG_0452 _MG_0453 _MG_0455 _MG_0461 DSC_9548 DSC_9546 DSC_9544
Ratavideota ette nyt valitettavasti saa (vaikka se tuolla kamerassa kyllä onkin) koska tällä hetkellä mun pöytäkone lojuu tuolla muuttolaatikoiden alla ja luultavasti saan sen käyttöön vasta parin viikon jälkeen. Tällä hetkellä kirjoittelen tältä läppäriltä, jota en varsinaisesti käytä, mutta kuvat saan onneksi ladattua tännekin! :) 

6 kommenttia:

  1. öö anteeks mut miten kehtaat jättää julkasematta mun kuvaaman hienon videon ja mun hienot kannustusmylvinnät :( olen pettynyt rondy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon pahoillani :'(((( mutku tää ei suostu lataa niit tälle koneelle! yritin kyllä ahkerasti mut ei onnistunu nyyh
      voin julkasta sen myöhemmin sit! :))

      Poista
  2. Kuka sun ope on Lepuskissa? Anna?

    VastaaPoista
  3. Voih olettepa hienoja <3

    VastaaPoista

comments ? c: