sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Pitkin ohjin maastoilua

Pääsin vihdoin ratsastamaan, mutta vieläkin jäi kunnon koulutuuppailut sivuun, nimittäin lähdettiin tuolla tunnilla maastoilemaan. Itse en ole mikään suuri maastoilun ystävä, musta se on lähinnä tylsää. :D Sen takia kaipaan aina jonkun villimmän ratsun sinne, jotta jotain tekemistä löytyisi, mutta kuten voitte päätellä, mun ratsu oli kyllä kaikkea muuta! Bono voi yllättää ja joskus aikoinaan se oli jopa maastokiellossa sen takia, että heitti ratsastajat alas. Noh, mun kohdalla meno on kyllä ollut kaikkea muuta... Viime keväänä menin myös maaston Bonolla, joten odotinkin jo alkuravien perusteella, ettei tästä kerrasta tule yhtään erilaisempaa. Olihan se rentoa mennä pitkin ohjin, kun edellä olevat koittivat pitää ratsujaan joten kuten hanskassa! Toisaalta kyllä tylsää ja vähän mua huolestuttaa myös ensi viikolla olevat seuranmestaruudet, kun mulla ei tunnu olevan ratsua oikein kumpaankaan lajiin...

Perjantai 103 Perjantai 086 Perjantai 108 Perjantai 132
Mentiin lopuksi vielä takakentälle laukkailemaan, mistä Bono ei oikein innostunut...
Perjantai 134

Saija otti musta ja Jollysta myös pari kuvaa, kun olin harjaamassa tota mutakasaa ulkona. :'D

Perjantai 057 Perjantai 059 Perjantai 069

Entä te, tykkäättekö te maastoilusta?

8 kommenttia:

  1. Hyvä postaus! Joo tykkään mä maastoilusta, paitsi ellei heppa oo hirveen säikky :D

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia ! Ja no mun mielestä maastoilu on kivaa, ihanan rentouttavaa, toisaalta se on vähä eri mennä itsekseen kun ratsastuskoulussa jonon jatkeena :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! Nooh mä en oikee tykkää siit missää muodos... Liian tylsää :D Enemmän tuuppailija ilmottautuu !

      Poista
  3. Tuitui sika kivoi kuvii!! Ja maastoilu esim Assil on iha mukavaa ja kivaa vaihteluu mut sit tällei ennen kisoi tai ku haluis ridaa iha kunnol nii ei nii mun juttu haha... :--D

    VastaaPoista
  4. Mä tykkään maastoilla, ihana jotenkin vaan rentoutua ja ladata akkuja raikkaassa ilmassa :) Vaikka ennen semejä haluttaisikin toki tuupata ja treenata paljon enemmän!

    VastaaPoista

comments ? c: