lauantai 29. joulukuuta 2012

27. Taluttajien tunti

Kiva, kun postauksia tulee melkein usein... Nyt, kun mulla ei tota vuokrista ole, niin en kovinkaan usein pääse ratsastamaan ja näinäkin harvoina kertoina vaan tylsää peruskouluratsastusta. Eikä sitten ole mitään innostusta kirjottaa "Tänään koulutunti. Menin Fabiennella. Menimme avoja. Jippii." ja tietenkin ilman kuvia tai muutakaan videota. Seuraavat kisatkin vasta tammikuun loppupuolella, eikä minkäänlaista aavistusta mihin luokkaan oon menossa. Vaihtoehtona olisi 60m ja HeB, ja juu kyllä, vannoin, etten koskaan kisaisi koulua, mutta nyt ei taida olla kauheesti vaihtoehtoja. Mulla ei oo ponia kouluun, eikä esteille, kun koulua oon tosiaan mennyt aika paljon Fabiennella tai sellaisella oudolla vaihtoehdolla kun Bruno. Esteitä aika vaihtelevasti, Iines olisi ollut ehdottomasti, mutta kun ei niin ei. Silverkin on aika lailla poissuljettu, koska sillä oon hypännyt vasta kerran, enkä tiedä tuleeko toista ja jos tulee niin siihen ne sitten jääkin. Vaikeeta?

No, jos nyt kuitenkin jätettäisiin tämä juttu hautumaan ja selittäisin vähän tämän päivän taluttajien tunnista, joka pidettiin leikkituntina puoliksi ja loput puolet koulukiemuroita. Menin Spotilla, jota olin toivonutkin. Alkuun menimme loivia kiemurauria, jotka meni ihan hyvin. Spot oli aika pehmeä jo heti alusta, taipui hyvin ja tällein. Sen jälkeen menimme laukkavoltit aina lyhyiden sivujen keskelle, jotka suju ihan kivasti.

Leikkiosuuden aikana leikimme ainoastaan hippaa ja seuraa johtajaa, haha. :D Oli kuitenkin kivaa, seuraa johtaja oli ehkä vähän sekava, mutta kuitenkin hauskaa. Kerrankin oli kiva porukka, eikä yhtäkään sellasta tosi pientä jonka takia ei voisi tehdä jotain tms. Spot oli kuitenkin ihan kiva, aika perus. Loppuun koitin vielä kaarrossa mennä naisten satulaan ja haha, se poni alko pukittamaan iha kunnolla, kuten olin arvellutkin. Tuli siinä hyvät naurut, vaikka kyydissä onneksi pysyin. :D Ei ollut edes tämän vuoden viimeinen tunti, se tulee olemaan uuden vuoden aattona, jälleen tollanen taluttajien tunti, tosin pelkillä hepoilla, että kenetköhän nyt saan?

+ ah ihana käytetty kuva kesältä ♥

11 kommenttia:

  1. Siis eks vuokraa enää ketää. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no et varmaa oo huomannu ku en oo enää postaillu pitkää aikaa mistää sellasest ? :D

      Poista
  2. monelta sun tt tunti on ?

    VastaaPoista
  3. Ooksäki tulos sille uudenvuoden heppa TT:lle? :) ku mietin vaa ku oon itekki menos sinne enkä oikei muista ketä muit sinne on tulos. Ketä toivoit?

    Ja kiva postaus oli taas! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinne on tulos rassen ja 2 wailanten hoitajaa ainaki :D

      Poista
    2. jep oon :) ja en toivonu ketää, katotaa vaa kenet saan :D

      Poista
  4. onks valittamista mun johtajantaidoisa senkin luuuuseri :)))))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiei ei sun johtajantaidois ollu mitää vikaa, kaikki ei vaa iha pysyny peräs ;)

      Poista
    2. niiiiinnn mä vaan kehitin ihmisten nopeutta reagoida tilanteisiin XD

      Poista

comments ? c: