sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Kirjotusmotivaatio katosi

Tämänkin tekstin aloittamiseen meni ties kuinka kauan, kun sitä tekstiä ei vaan lähtenyt tulemaan kuten yleensä. Mitäköhän nyt tän viikon aikana on kerennyt tapahtua, kun viimeksi viime sunnuntaina kirjottelin? Maanantaina ratsastelin Audalla ja olin ite tosi väsyny, joten ratsastus jäikin vähän lyhyeksi. Meidän meno paranee edelleen kerta kerralta ja nyt oon vihdoinkin saanut vähän istunnallakin ratsastettua ja siirtymiset paranee! Tiistaina menin vaan ilman satulaa (edelleen väsymystä ilmassa), mutta Auda oli tosi kiva ja mun kuvitellusta rennosta treenistä ei tullutkaan ihan niin rentoa. Mageeta ravia tuli ja siellä on niin paljon helpompi istua ilman satulaa kuin sen kanssa. :D Takapuoli ei tosin ole ihan samaa mieltä, mutta...

Keskiviikkona oli Lepukissa viikkotunti ja sain Desperadon ihan vain vaihteen vuoksi. Tämä kerta oli ehdottomasti meidän huonoin, en saanut koko tunnin aikana siihen hevoseen mitään tuntumaa, eikä se tullut kertaakaan kunnolla ohjan ja pohkeen väliin, kuten opettaja lopussa mainitsikin. Jatkoimme siis samoilla diagonaali, väistö, vastalaukka -teemoilla ja niistä jokainen oli ihan äärettömän vaikeita. Vasemmassa laukassa heppa vaan kuskasi mua oman mielensä mukaan, ikään kuin paeten mua. Yleensä osaan istua ihan rauhassa, enkä jää vetämään, joten siksi mua häiritsi, miksi se 'juoksi karkuun' kaikkia apuja. Hevosta todellakin häiritsi joku koko tunnin, kun alkukäynnit meni siihen, että se protestoi nostelemalla jalkoja ja yrittäen koko ajan rapsuttaa(?) itseään. Noh, enpä tiedä, mutta siinä meni se tunti. Ensi viikolla alkaa onneksi mun helpotukseksi estekausi!

15298984392_8e0b390ba4_k
15296295891_c257d954b9_k
Tän näköstä meidän meno oli pääasiassa... Huoh :D
15296246441_1e2ae31b95_k 15299126452_fa2e3f7a51_k
Laukassa muistutettiin enemmän este- kuin kouluratsukkoa..
15296343231_22e51249d8_k 15296336371_9d669904e2_k 15299090922_694c39e658_k 15112716160_473d905352_k 15296274111_049a7706cb_k
Mä en mitenkään käsitä miten meistä on voitu saada näinkin hienoja kuvia :D Kiitos siis Camillalle ja Tuulille, kumpi näitä sitten ottikaan?

Loppuviikko mulla menikin sitten konffisjutuissa, nyt on rippijuhlatkin vihdoin ohi! Torstaina oli kuvaus (jonka kyllä kusasin ihan huolella) ja harjotus, lauantaina sitten itse juhla. Riparihan mulla oli heinäkuussa, joten tää juhla oli melko myöhään. Kirkko ja kaikki sujui kuitenkin hyvin, sain paljon ihania lahjoja! Ylihuomenna ajattelin mennä Audan kanssa ottamaan vähän kuvia, saa nähdä minkälaisia niistä tulee, mutta varmasti tuun tänne jakamaan. :) Meillä on Audan kanssa nyt muitakin suunnitelmia ensi viikolle, nimittäin meidän toiset koulukisat lauantaina! Mennään luokkana taas ihan helppo ceetä, oliskohan ollut C:2? Saa nähdä mitä siitäkin sitten tulee. :'D Noh, ensi viikkoon! Postauksista en tiedä miten paljon tulee, nyt alkaa aikamoinen koerumba, ruotsin koetta, äikän koetta, enkun koetta, ussan eettisen analyysin palautus, blaablaa...

4 kommenttia:

  1. uu odotan innol noit rippikuvii ;) ja ainaki kuvist despis näyttää iha hienolt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo katotaa saanko sittenkää aikaseks ku tuol on nii kylmä et ei pahemmi mekos hillutaXD joo heh kuvat ei kerro kaikkee, mut kiitos ;) !

      Poista
  2. oisko polttiaiset ärsyttäny Despistä? ainaki torstaina ku ite olin ridaamassa nii omatkin kyljet kutis kokoaika :s mut tosi hyvin teil kuvista päätellen meni kuitenki! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekin ajattelin näin, luultavasti! ärsyttäviä tommoset itikat... mutta juu kiitos :)

      Poista

comments ? c: