torstai 3. tammikuuta 2013

32. Tuuppailua

Tänään olin päivätunnilla jälleen korvaamassa ja kerrankin oli kuvaaja, Teresa, mukana niin tulee kuvia tunnista. Menin Fabiennella, tunnilla teimme pysähdyksiä, siirtymisiä ja kolmikaarista. Siirtymiset on Fabiennella melko vaikeita, kun se on sellanen ikiliikkuja, varsinkin laukan jälkeen. Aloitimme pysähdyksillä ja peruutuksilla, jotka alun jälkeen parantuivat. Sen jälkeen kolmikaarista, jossa poni rentoutu tosi hyvin. Ravissa sama kolmikaarinen, käyntiin siirtymisiä aina väliin.

Sitten otimme nostot mukaan, lyhyeltä sivulta ensimmäinen kaarre laukassa ja sitten viimeinen kaarre laukassa. Fabienne kuumu tosi paljon ja sain tehdä jonkin verran voltteja, jotta tuli siistit nostot. Loppuun menimme vielä laukkaa ihan ympyrällä, jossa alkoi taipumaan ja toimimaan paljon paremmin. Fabienne oli jälleen tosi kiva, toki olisin mieluummin mennyt jollain hevosella. Kun Fabiennella olen mennyt kaikki peruskoulutunnit jo pari kuukautta putkeen, mutta toivottavasti pääsen kohta vaihtamaan. Kevätkaudella olen vaihtamassa hevostunneille, luultavasti keskiviikolle, mutta on vielä mietinnässä.
IMG_0752
IMG_0767
IMG_0770 IMG_0788 IMG_0822 IMG_0837 IMG_0845 IMG_0866 IMG_0876
Mitä tykkäätte, onko parempi, (jos siis kuvaaja) että vain pari kuvaa vai tällein paljon kuvia? Ja mikä olisi hyvä postauksen pituus, jaksatteko lukea pidempiä?

13 kommenttia:

  1. tää oli mun mielestä just hyvä :)

    VastaaPoista
  2. kuvia saa mielestäni olla paljon, kunhan ei ole miljoona samanlaista :D tällee oli just hyvä ! :)

    VastaaPoista
  3. Paljon hienoja kuvia kuten nytkin oikein kiva postaus Ronski!(;

    VastaaPoista
  4. mitä ihmettä mitä toi ton hevosen persees on jt keltast vai onkse ruskeetaXD

    VastaaPoista
  5. Alotin just lukee sun blogii, oon seuraillu ja lukenu anona mut päätin sitte liittyy lukijaks (: Vaikuttaa tosi mukavalta nimittäin !
    Ja mun mielest kuvia saa olla paljon, kunha ei samanlaisii vaan sellasii et niit jaksaa kattoo (: Pitkät postaukset on ainaki mulle ok koska jaksan lukee :D:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ihanan pitkästä kommentista ! :))

      Poista

comments ? c: